Helgen! :)

Halloj! :)

I fredags var jag på Rönnskär med en massa Marklunds, mysipys! :) Elvira och Siri är så söta och jag lekte med Elvira hur mycket som helst! Hon var inte alls lika svårflirtad denna gång! Alla som inte har varit på Rönnskär borde verkligen fara ut dit, det ser ut som saltkråkan, hur fint som helst med bara röda stugor överallt. :)
Och Nova ÄLSKAR att åka båt, hon är så jäkla cool när hon åker, haha! Och Linda skrattade ihjäl sig då hon kissar, för hon står på framtassarna med rumpan uppe i luften, jag måste verkligen filma det någon gång!














Lördagen så for jag hem för att jag skulle på kräftshiva hos Emma och Danne, hur kul som helst! Jag älskar ändå kräftor, och blir ju bara roligare om man är ett härligt gäng och dricker vin och snapps. :) Efter ett tag hos Emma och Danne drog vi till stan och gick ut på 1906. Sandra och Niklas var så snälla som hämtade oss. Kvällen slutade som vanligt på big boy och sen hem och slocknade i soffan :) Jag har iallafall haft en jättetrevlig helg med trevliga människor!! <3 Och jag såg en film igår som heter Ökenblomman eller nått, den var sjukt bra! Den borde alla se vad som händer i världen, så sjuk värld! =( Jag fattar verkligen inte hur man kan göra ett barn illa. FY FAN!

















Avslutar med en bild på världens bästa!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0