Söndag, gillar inte söndagar..

Hallå! :)

I fredags fck jag äta mina älskade kräftor, som jag älskar kräftor!! :) Sandra och Niklas kom på kräftshivan, och Kajsa var seg, men hon kom senare och fick äta själv. Sen blev det film-mys och jag somnade i soffan.. Det tar på krafterna att jobba hela tiden. Och lördag, igår somnade jag efter middagen till halv tio typ, då ska självklart världens bästa Emma ringa och tagga upp mig så det blev en impulsfest hos oss, sen gick vi ut en snabbis på nitton. Det var dött i stan igår! Kvällen avslutades på big boy och ett sista vinglas hemma hos oss med Petter. :)


Kräftor! <3

Och idag firar pappa och Anna-Carin sin bröllopsdag! GRATTIS!!!!! :)
Ska lägga upp en bild så sjukt vackert det var för ett år sedan, det är faktiskt det vackaraste bröllopet, tror ingen kan slå det på Rönnskär.. Mys!


Vackert.. Och allt var perfekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0