Piteå Dansar Och Ler. Skönt att det är över..........!

Äntligen kan man andas ut och vara människa igen. :) Blev sjukt hårt igår. Först på dagen på kittel askalas och sen hem och tog en pn i två timmar, sen upp igen på förfest som var hos Pekka, sen hos mamma! :) Och det var faktiskt riktigt roligt på kittel på kvällen också. Sen var det efterfesten på Challenge som också levererade, tack vare mina underbra vänner, dom som gör allt lixom! :) Sen dum som jag var blev det efterfest nr två, sen råkade jag slockna där och fick typ panik då jag vaknade och inte visste vart jag var! ;) Så kan det gå, och alla hann bli oroliga, dumt av mig. Men så går det ju om man blir för trött. Jag kommer vilja vara nykter ett år nu känns det som. Och idag mår jag mycket bättre än vad jag förtjänar, hoho! PDOL är askul, men det är tur att det bara är en helg en gång per år. Man blir ju rätt less ;)


Kajsa Dysholm har varit på festival förut! ;)


Jag och min fina! :)




Maria och Danne :)


Snyggisar! :)

TACK alla som gjorde min helg, har varit sjuuuuuuuuukt roligt! :)

PUSS!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0