Vem kan stoppa mig när jag bara vankar fram..! ;)

Jaa, man känner sig ju inte läckrast i stan just nu alltså..! 
Inga skor kan man ha för är så svullen, har samlat på mig gode mycket vätska. Och ont har man överallt så ser ju helt sjukt ut när man går! Haha, inte en vacker syn! Tur det är över snart så man får känna sig snygg igen! :) 
Så om någon undrar varför jag inte har snyggare skor på mig när jag har finare kläder är för att det går inte helt enkelt.. Inte bara en dans på rosor att vara ett preggo. :) Men annars har det varit riktigt mysigt, utom nu på slutet. Men det kommer ju vara värt det jobbiga såklart. :)) Saknar mitt jobb, helst Cissi som jag är van att träffa hela tiden träffar jag ju aldrig nu! Huvva, inte orkar jag med att gå på stan heller. Men snart! :) 
 
Jag och mamma myser bara på här hemma och käkade honungsmariderad lax med en jättegod sallad.
Sen har jag hållt igång heeela dagen idag, tvättat, städat, renbäddat, diskat å allt så det är klart i min lägga, så nu ska jag inte fara dit nått mer förens lillen är här och då är allt städat och klart! SWEET!! 
 
Ha en trevlig fredag allihopa! Puss.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag veeeeet!! Jätte jobbigt att inte träffa dig varje dag... Super-knasigt!!! :(( Saknar dig massor, fina, fina du <3

2012-12-28 @ 22:21:19
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Kicki

Nä sista tiden är man ju inte direkt smidigast :) Och jag lallade runt på stan i klackar bara dagar innan! Vet inte hur jag tänkte där riktigt men var gooode död när jag kom hem! Men har man shoppat nya skor så är det ju svårt att hålla sig :P
Fatta vad fort tiden går! Snart är lilla Jack här :))))

Svar: Kommer då inte ens in i nå skor! :)) Joo, snart är han hääär :))
Tina Marklund

2012-12-28 @ 23:56:58
URL: http://kickikickass.blogg.se
Postat av: Emelie b

Lycka till! De är värt de. Vet inte hur en jobbig graviditet är då jag spydde i tre veckor i början :) men att skippa sömnen är de värt ;) samsovning är ett plus dem första månaderna för sömnen bara så vet :)

Svar: Klart allt är värt det =) Hart haft en jättebra graviditet föutom nu på slutet är det gode tungt! :) Men har bara två veckor kvar typ så är luuuungt =)
Tina Marklund

2012-12-29 @ 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0