Café Röda Lyktan...

DET är mitt jobb det.. Har varit två sjukt stressiga dagar, men det är faktiskt kul! :) Och det bäsa med mitt jobb är att det finns trevliga kunder! :) Händer ju ibland att man får en otrevlig men dom flesta är trevliga. Också jobbar jag med helt underbara tjejer, otrolig bra stämning på jobbet! Imorgon ska alla tjejer som jobbar käka på Nodo, mys-pys! :) Men imogon är jag LEDIG!! Synd att jag inte var ledig tors, då hade jag hunnit med en utgång, hehe ;) Och imorgon blir det bra väder så jag kan bättra på brännan lite, kommer att vara på Fingermanholmen tror jag, så be för kanonväder! :> Jag har även shoppat idag! Eller, skrivit upp lättare sagt.. Farligt det där!






Kan vara världens bästa märke! Och nu när jag skriver detta så frågar
Victor "hur många sånna Peak-koftor har du"?? SÖTE! :)

Bye bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0