Helgen!

Nu kommer en liten update om vad jag har pysslat på med i helgen! :)

Lördag: Det blev såklart en liten fest, hos oss till och med! :) Vi satt mest ute på balkongen och surrade några stycken, riktigt trevligt ändå! Sen gick alla ut före mig och Victor som inte orkade stå i en tusen meters lång kö.. Men, vi tog oss ut på nitton tillslut. Sen subblandes hem efter krogen med nattmat från Shell!


Elin, Evve, Madde :)





Söndag: Då var det final match med Emmas lag, som förlorade tyvärr med 1-2, men faan vad duktiga som har fixat SILVER TVÅ ÅR I RAD!! :) Det va väl det vi gjorde på söndagen, såg fotboll och fick mat hos Svärföräldrarna! :)


Måndag: Denna dag var nog den roligaste på läääänge.. Min fina syster är hemma så då händer det ju som alltid saker. :) Vi var på stan jag, Amanda och Sanna och shoppade lite saker. Sen kom vi på att vad fan, vi piercar nått. Så jag och Amanda gjorde ett till hål i örat och Sanna skulle ha gjort det också, men hon skulle göra nått speciellt som dom bara gjorde på Anna klippare så et får vänta! Sen efter stan så drog vi ut på Hattudden där vi körde vattenskoter och åkte ring efter. Eller Victor och Amanda åkte ringen ;) Efter att dom åkt så drog jag och Sanna iväg själva och lekte lite, sjuuukt kul! Så snart Hasse får igång jacuzzin så blir stugan värsta drömstället! :)
Sen efter allt bus så for Victor hem och sov för att han skulle ju upp och jobba idag. Jag och Sanna for ut och åkte båt med Ida, Tommy, Jenny och Niklas. Nova och Sky följde occkså med såklart. :) Också lite bilder....


Amanda gjorde ett till hål uppe :)


Och jag ett till nere. Amandas kommentar "Och Tina var 21 när hon gjorde hål i örat"! ;)


Förbereder sig på kallt vatten..










Vidare mot nya äventyr..


Jag testar Sannas brillor


Jenkan, Nova, Niklas




Mys vovven!


Avslutar med denna då! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0