Mys-helg! :)

Tjolahopp!!
Nu har jag varit borta heeeeela helgen! :) Jag har varit på Hattudden och myst med jacuzzi, vattenskoter, god mat och film. Och jag har varit på Rönnskär och myst med bastu, bad, god mat och allt möjligt! :) Det är så FINT på Rönnskär, man kan verkligen bara koppla av och mysa. Jag har inte ens sminkat mig en enda gång i helgen, hur skönt som helst! :) Sen är det ju underbart att ha Victor som vill haka på, min fina Victor! :) Vi lärde oss att spela poker i helgen, eller jag lärde mig! ;) Skitkuuuul, men jag vann inget. :) Men hemma är ju alltid bäst, så det är skönt att vara hemma också. Nova fick stanna på stugan tills imorgon. Jag har varit ledig i TRE underbara veckor nu och imorgon börjar jag om att jobba. Liiite ångest har jag faktiskt, men jag fick en magisk semester! Jag har typ den här känslan då det är söndag och man har tre prov imorgon på skolan. Inte okej! :P Jag har en massa fina bilder från i helgen och dom kan ju tala för sig själva så fint och underbart det är! Föressten så såg vi Harry Potter på bio också, den var sjukt bra! :)

















En helt okej sammanfattning om vad jag gjort i helgen! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0