After-Work hos Wibbe! :)

Igår så kom då Wibbe och ville ha mig och Evve som "modeller" i sin affär.
Så vi fick ha på oss hennes kläder från I Like, sen kom Mona från Salong Shi och sminkade oss, grymt roligt! :)
Sen fick vi vin och sånt där så vi tänkte varför inte gå ut då man ändå är uppmakad?
Vi tog oss till Erik Söderlund och satt där ett tag och hade trevligt men struntade i utgång! :)





Jag och Söt Moster!



Evelina upmakad! :)



Mona! :)

Och idag är det sjuuuuuuuukt varmt, igen.
Och jag får jobba i detta väder.. Kan ge mig faan på att det kommer vara dåligt väder på söndag och måndag..



Tjiing!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh vad kul och så himla fina ni är!!! =)

2011-06-09 @ 18:22:32
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0