Sol, semester och ännu mera soool! :)

Igår blev jag då bjuden på middag hos Johannes! :) Senare gick vi vidare till Erik Söderlund en sväng och senare till mamma, där vi träffade upp The Snukke.. (Robin Hansson) Det var en trevlig kväll, känner mig lite sliten idag! :)
Och idag har vi varit på havsbadet hela dagen, det blåser så mycket där så jag föredrar Hattudden! Ikväll blir det styrke-mix, AWSOME. Man kan ju inte bara dega på semestern! :) Sen så drar ju Summer games igång imorgon, så blir väl att kolla på lite matcher!


Fängelset..


Soooool.. <3


Måste få lägga upp en bild på min fina tatuering.. :) (den ser större ut på bild)
Kan ju passa på att tacka Kimpii för det var han som kom på min text. :) 

Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0