Sommar! <3

Nu har jag då semester, och vilket underbart väder vi får!! :)
Nu kommer en liten update av vad jag har haft för mig dom senaste dagarna! På stugan har jag inget internet så är lite svårt att komma in och säga hej då! :)



Torsdags, min sista arbetsdag innan semestern! Min söta moster tyckte att en banana-split till lunch var helt okej för att det är ju trots allt en banan! ;)

Och jag gjorde twister jello-shots till fredagen som såg ut såhäääär..



I dessa hade jag då...



Det där, 30 st gelatinblad, nästa gång ska jag he ännu mer. Det blev 7 eller åtta glassar, sprite och karamellfärg :)
Goda blev dom! :)

Sen kommer lite bilder från midsommar, jag är sämst på att komma ihåg att ta bilder alltså...
Världens bästa mami!













Min fina, fina Emma!! :)

Lördagen hade vi fest igen på hattudden med några vänner, det var hur kul som helst! :) Och då glömde jag såklart att ta kort, ska skärpa mig!! Idag ska jag hämta upp kusin vitamin Emma så vi kan sola och bada på hattudden! Eftersom att jag är uppe så tidigt idag så ska jag nog börja med att städa lite i lägenheten, kommer nog bara vara på stugan ändå hela semestern! :)

Puss&kram!







Kommentarer
Postat av: Cissi

ÅÅhh, vilka härliga bilder!! =)



Och vilket underbart väder du kommer få, sweet!! =)



Ge Karina en kram från mig!!



Kraaaaaaaaaaaam =)

2011-06-27 @ 08:25:53
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0