Chill, de e chill..!

Hejheeeej!

Ligger och myser med Victor och Nova i sängen och tar det lite lugnt. :) Det har varit mycket vattenskoter denna vecka då Sanna är hemma! ;) Vi körde med ringen från Hattudden till Fårön! Jag åkte ringen i typ nån minut och orkade inte hålla fast mig för att jag skrattade så mycket. Sen lastade vi av ringen hos Peter och Ulla och kröp ner i deras jazzuci, mysigt värre! ;) Nu njuter jag av min sista semestervecka.. börja jobba på måndag!! Ikväll ska vi vara hos Victors föräldrar för dom har besök från Stockholm, sjukt mysiga människor! :) Och igår fick vi träffa Jenni och hennes nya kille. Så vi bara myser och dricker vin, eller jag dricker vin iallafall! ;) Ikväll lutar det åt utgång för att det är trots allt onsdag, och jag har fortfarande semester! :)





God-middagen från i lördags! ;)





Mammas goda efterrätt! :)

Ha en trevlig kväll allihopa, puss och kram, hoppas att vi ses på nitton ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Myyyys på sista veckan nu =)

Kraaaaaaaaaaam =)

2011-07-13 @ 17:55:15
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0