Fredaaaaaag! :>

Underbart med fredag! Hade varit ännu bättre om jag hade varit ledig...
Men, jag jobbar för alla som tar studenten idag, grattis till er alla! :)
Idag köpte då Victor en gummibåt som han har tjatat över i en vecka, och det var riktigt roligt! Så nu är vi stolta båtägare! ;)





Petter vill att vi ska med och festa ikväll, men får se hur det blir. Victor lär då vara med iallafall! :)
Så kanske jag och Nova får ta en myskväll.

Och Amanda var hur fin som helst idag på sin examen, jag fick göra henne i håret på morgonen! :)
Var synd att inte Jocke och Tilda kom förbi nått på stan, men dom var säkert också jättefina.





Snyggast i stan! :)

Tjiing!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaa, herregud!! Du får fan hålla i Amanda, hon kommer ju få vilken kille hon vill!! =) Vacker-unge!!



Syns imorrn bruden, laddar!!!



Kraaaaaaaaam =)

2011-06-10 @ 19:53:51
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-19 @ 22:37:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0