Jobbar-tjejer! ;)

Igår var vi på Hattudden med alla som har  jobbat i sommar, som ett avslut typ. Så trevligt! :)
Det kändes i kroppen idag att jag drack lite vin, men det är ju smällar man får ta! Mamma bjöd på en jättegod middag och det blev bad och mycket snack! Jag har ju alltid mina deep-talk på fyllan, hehe. Nu är jag hungrig och vill ha mat men varken jag eller Victor orkar handla. Hur ska vi lösa detta?
I helgen blir det att fara ut på Rönnskär med alla Marklundare heeeeeela helgen och mysa! Tur att man har världens sötaste Siri och Elvira att leka med. Nääää, om man skulle ta tag i detta! Hungern är större ;)


Snygga brudar i Jazzuzin! ;)











Magiskt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0