under the coconut tree.... haft låten i huvvet heeeeela dagen! =P

Nu är det mycket jobb, igen! :) Men imorgon är jag ledig och det ska tydligen bli bra väder! AWSOME! :) Jag tycker att det är skitmysigt nu när det börjar bli lite mörkt ute igen, så man kan tända ljus osv. :) Mys-pys, sånt jag gillar! Men det känns jobbigt då det blir kallt och vinter, får se till att ha massor planerat så det blir en rolig vinter. Inte bara kall och jävlig. :) Nova älskar vintern.. Hon är så sjukt söt i snön, hon försvinner ju typ! ;) Jag fick komma hem till en välstädad lägenhet ikväll. Victor och Elin Blylod har varit så duktiga!! <3 Nu gäller det att plocka undan hela tiden så det slipper bli så jäkla stökigt hela tiden. Nä, film nu då kanske och sova. Kommer att sova ut läääääänge imorgon!



PUSS!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0