Pdol

Kom till Pite Dansar Och Ler!! ;)
Nu känner jag verkligen tagget för detta!! Imorgon direkt jag slutar klockan fyra ses vi på kittel! Kommer bli en magisk helg känner jag på mig, hoho! ;) Idag var jag och Emma och åkte karuseller, eller en. Det räckte, tror jag har blivit för gammal för det där.. Haha. Det är så mycker som hinner hända nu så har inte tid att blogga, som alla kanske märker om det är nån som läser då dvs. :) Ikväll blir det en myskväll hemma med Victor för att ladda batterierna till helgen som kommer vara fullt ös. Hoho!! Nu ska jag slita mig från datorn, men fööööörst, lite bilder! ;)




Söt-Amanda bakade ckokladbollar! <3


Jag, Nova och Sanna gick från stan till Munksund :)


Lilla bäbis! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0