Oroa dig inte, det kommer att ordna sig!

Igår var jag och mamma på bio och innan vi skulle se den så kom en fyllegubbe fram och frågade om han fick slå sig ner ett tag. Och klart att han fick det! :) Han var väldigt trevlig och påstod att han kände på sig saker.. Sen kände han på min mage snabbt "Det blir en lite pojke det där!!" Jajemen sa jag då! Sen babblade han på om att han var så välkommen och att Jack kände av det i magen och att han var lycklig. Sen börja han "Men du behöver inte oroa dig så mycket, jag ser att du har haft jobbigt med gubben, men det kommer att ordna sig! Du kommer att hitta någon som älskar din pojke lika mycket som du!" 
Haha, så kul gubbe alltså. Men såklart att jag inte ska oroa mig så mycket. Det gör jag inte heller. :) 
Bion var faktiskt ok, ganska seg men vacker! Vi såg berättelsen om Pi, sen käkade vi middag på golden med Ulla och Emma, massor myspys! :)) 
 
Lilleplutt lever om mycket i magen och vi myser på. Jag hoppas att Anna-Carin är frisk imorgon så att vi kan fira in det nya året som planerat! Och hoppas lille Jack håller sig inne i magen ett tag till tills hon är frisk eftersom hon ska följa på förlossningen! :)) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, vilken rolig gubbe :))) Och smart ;)

Svar: Jaa, eller hur!! ;)
Tina Marklund

2012-12-30 @ 19:42:29
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0