Snart nytt år..!

Snart är det ett helt nytt år, känns skönt och jag hoppas att det nya året blir bättre än detta. 
Eller det vet jag ju att det kommer att bli med min nya bäbis! :) 
Under år 2012 har jag hunnit förlovat mig, bott i Riksgränsen, blivit gravid, brytit upp förlovningen, flyttat hem igen och kämpat med att ställa in mig på ett liv som singelmamma, blev inte alls som jag hade tänkt mig med mitt liv men nu känns det jättebra och jag trivs bra själv. :) 
Nu när jag tänker framåt ser jag bara allt posetivt! Älskar att jag har sån stor familj som alltid finns bakom mig och stöttar till hundra! :) 
 
Var hos barnmorskan idag och allt var bara bra med lillbäbisen, han växer som han ska och ligger redo med huvudet neråt! ;) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Snart kommer han!!!! :)))

Måste säga att jag saknar dig... Vi måste hitta på något, snaaaart!!! :)

Kraaaaam

Svar: Det måste vi absolut göra! :))
Tina Marklund

2012-12-27 @ 21:54:06
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0