KOM NU JACK!!! ;P

Nu är jag less och måååååånga som längtar efter dig! :)) Så tycker du kan komma snart så att man får titta och mysa med dig, längtar ju så mycket att jag inte kan sova på nätterna!! 
Det känns då som att kroppen håller på att förbereda sig så det är ju ett bra tecken, på måndag är han beräknad så blir galen om jag måste gå över, men får väl ställa in mig på det ändå.. Var hos barnmorskan idag och han ligger rätt som han ska i magen med huvudet fixerat, yey! :)) 
Käkade lunch idag på Thaigarden med Therese, Victor och Petter, ganska kul å samla gamla gänget. Sen blev det kaffe och skitsnack med bara Therese, alltid lika kul att surra på med bra tjejkompisar! :) 
 
Nu ska jag och mamma handla så det blir någon middag ikväll, är så sjuuuuuuukt mysigt att få bo med bara mamma och Nova såklart! :) Hon är i löpen nu, blir ju kul om hon tror att det är hennes bäbis sen när Jack kommer! Haha ;) 
Sen blir det ögongodis, sons of anarchy! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0