Sömnlösa nätter..!

TUR man är ledig på dagarna för är grymt tufft att sova bra på nätterna, dom blir grymt långa.. Har jag sagt att jag är less?! Haha, svullen är jag också. huvva.. Ska till barnmorskan imorgon så blir spännande att se vad hon säger. 
 
Idag har jag iallafall haft date med Martina och världens bästa Frank, guuuuud vad jag älskar den sötungen! :) Världens finaste blåa ögon! Han väntar ut Jack nu så dom kan bli lika bra polare som jag och Martina. Känns jättekul att vi har varandra! :) 
Vi sa alltid det när vi var små att vi skulle skaffa barn samtidigt, också blev det så! :) Fem månader mellan är ju ingenting. Massor mys! :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra Marklund

Jepp det är grymt tufft sista tiden, man känner sig som en klumpig ovig valross som inte når ner till fötterna ha haaa:) men passa på att vila nu så mkt du kan för när bebisen kommer så får man om möjligt sova ännu mindre;)

2013-01-02 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0